موارد قابل درج در گزارش سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


تایپ کردن گزارش seo برای مشتریان، شاید در صدر مقداری غیر قابل درک به حیث رسد؛ بخصوص برای سئوکارانی که او‌لین پروژه های خویش را اخذ کرده‌اند. به همین ادله ما تصمیم بر تایپ کردن این نوشته ی علمی گرفته‌ایم و در آن قصد داریم بگوییم گزارش بهینه سازی چیست و چه نکاتی می بایست در آن رعایت گردد. ولی پیش از آن، فراموش نکنید که بهینه سازی وبسایت، سپرده گذاری و سعی برای ساخت و ساز مجال ها جهت جذب مشتریان نو میباشد و ما تحت عنوان سئوکار٬ استراتژی های متفاوت را برای این غرض گرانقدر، ایفا میدهیم. این اولی و مهم‌ترین پیامی میباشد که می بایست به کارفرمایان بهینه سازی منتقل گردد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

فکر کنید پس از ارتقا سکو بندی، ترافیک و تبدیل در تاثیر عملکرد های ما، مشتری ها گشوده هم راضی نمیشوند. حقیقتا چرا؟ خب خلل کجاست؟ درصورتی که بخواهیم کلام آخر خودمان را اولیه بزنیم، میگوییم «خودتان را اثبات فرمایید!»

پیش از این که بخواهیم بگوییم گزارش بهینه سازی چیست و به یادگرفتن نکات آن بپردازیم، می بایست مفاد بسیار مهمی را درنظر بگیریم که رعایت آن‌ها هنگام به دست آوردن پروژه بهینه سازی بسیار اساسی میباشد.

شما می بایست مطمئن گردید که‌این موردها را به صورت درست، به مشتری خویش جابجایی داده‌اید تا مشتری فهم قابل قبولی از روش کاری که قرار میباشد شما اعمال دهید داشته باشد. این دستور منجر می‌گردد تا مشتریان انتظار نابجا از شما نداشته و روی مواقعی که سودی برای آن‌ها ندارد، اصرار نکنند.

نکات مهمی که مشتری seo می بایست بداند
هنگام دریافت کردن پروژه seo، نیازی وجود ندارد اثبات فرمائید که عمل سئوکاران باارزش میباشد. شخصی که قصد داراست بهینه سازی را روی وب سایت خویش طراحی نماید، به احتمال زیاد تا این حد میداند که بهینه سازی چه ارزشی داشته و چه اثر مهمی بر روی سایتش خواهد داشت. به این ترتیب کارایی نمایید مواقعی را هنگام به دست آوردن پروژه های بهینه سازی بیان نمایید که احتمال دانستنشان از سمت مشتری، معدود میباشد.

از جمله، بعضی از مشتریان سماجت دارا‌هستند با یک عبارت کلیدی خاص، ارتقا مرتبه داشته باشند؛ در حالتی که آن عبارت هیچ جستجویی از سوی یوزرها ندارد.

شما می بایست معنی وسعت کاوش لغات کلیدی را به مشتریان خویش توضیح دهید و بگویید استحصال درجه با عباراتی که کاوش نمیشوند، سودی برای آن‌ها نخواهد داشت. در‌پی این قبیل نکات را ذکر خوا هیم کرد و بعد از آن خوا هیم خاطرنشان کرد که گزارش seo چیست و به چه شکل آن را بنویسم.

وقتگیر بودن seo
مشتری seo می بایست بداند که نمی قدرت انتظار داشت یک شبه از seo فیض گرفت. مشتریان بایستی به خیر و خوبی فهم و شعور نمایند که حصول مرتبه های رفیعتر در حاصل کاوش، به عواملی همانند مشقت عبارت کلیدی مدنظر بستگی دارااست و نمی قدرت فرصت دقیقی برای آن معلوم کرد.

چنین، مشتریان میدانند که برای تحقق اهدافشان با seo، می بایست یک سری ماه تا 1 سال طاقت نمایند. در‌این‌حالت‌، مشتریان برای گزارش بهینه سازی ارائه گردیده به وسیله شما نیز بها بیشتری قائل خواهند شد.

تفاوت بهینه سازی و نرخ تبدیل
برخی از مشتریان seo، انتظارشان از seo فقط ارتقاء فروش میباشد. شما بایستی آنان را توجیه نمایید که در بهینه سازی فقط آیتم تضمینی، ارتقاء ورودی از موتورهای کاوش یا این که به عبارتی ترافیک ارگانیک میباشد. در seo تضمینی برای لینک و پیوند یک شدن و ارتقاء فروش نیست. درواقع ارتقاء فروش وظیفه سئوکار وجود ندارد.

تلاش فرمایید مشتریان خویش را با معنا CRO یا این که نرخ تبدیل، همینطور رابط و تجربیات کاربری (UX و UI) آشنا فرمایید. آن‌ها می بایست بدانند که بهینه سازی و ارتقا ورودی، فارغ از درنظر دریافت کردن نکات ارتقاء نرخ تبدیل و وجود تجارب کاربری مناسب، ارتقا فروش درپی نخواهد داشت.

شناخت با مضمون‌ کراول و ایندکس
برخی اوقات ممکن میباشد مشتری از این که همگی صفحه ها سایتش در حاصل گوگل نیست ناراضی باشد. شما بایستی به آنان بگویید که اعتنا ما نسبت به crawl و ایندکس ضمانت می نماید که ربات های موتور کاوش٬ صفحه های اساسی تارنما را پژوهش نمایند و شما مجال را برای صفحه ها بی مداقه تلف نمیکنید.

درایت از خطاها احتمالی و شیوه حل آنان
دور اندیشی ما از خلق و خوی ربات گوگل و دیگر خزنده ها باعث می‌شود تا موتورهای کاوش صفحه ها وب سایت را به صدق ادراک نمایند. بنابراین خواهیم توانست سختی ها روند خزش ربات ها را رفع کنیم (مثل افزودن داده های ساختار یافته مطلوب، شناسایی کردن ایرادات جاوا اسکریپت و غیره).

همینطور مشتریان بایستی بدانند که یافتن مشکلات seo تکنیکال و خطاها فنی وبسایت بر عهده بهینه سازی فعالیت میباشد؛ ولی برطرف کردن بخش اعظمی از آن‌ها از تخصص بهینه سازی بیرون بوده و بایستی به نرم افزار نویس و طراح وبسایت محول خواهد شد.

گزارش بهینه سازی چیست و شیوه ارائه آن به چه شکل میباشد؟
گزارش بهینه سازی، فهرستی از کار های سئوکاران میباشد که روی وب سایت مشتری، در مقطع مشخص و معلوم میباشد. ارائه گزارش فعالیت بهینه سازی، یک کدام از وظایف اصلی سئوکار در ازای صاحب کار میباشد. برای تایپ کردن گزارش بهینه سازی می بایست بدانید که چه مواقعی بایستی درین گزارش با جزیئیات درج شوند و برای چه مواقعی نیاز به ارائه جزیئیات ندارند.

مطرح ترین مواقعی که وجود آنها در گزارش seo الزامی میباشد، لیست عمل های انجام یافته و توسعه و گسترش و بهبود بهینه سازی وب سایت نسبت به بازه گذشته میباشد.

توصیه می شود فقط در حالتی که که به علم seo خویش باور دارید و میدانید همگی ایرادات احتمالی را می‌توانید حل فرمائید، پروژه های بهینه سازی را اخذ فرمایید. در‌حالتی که شما در‌این سطح از seo قرار ندارید، مسلما عصر جامع یادگرفتن بهینه سازی را پست رمز بگذارید.

موردها قابل درج در گزارش بهینه سازی
ورودی مرتبط با لغت ها کلیدی: در گزارش seo، بایستی به مشتریان نشانه داده خواهد شد که در بازه مرتبط با گزارش، چه واحد سنجش ورودی با چه عبارت های کلیدی جذب گردیده‌است. همینطور می بایست عبارات کلیدی رفیعتر که بیشترین ورودی را دستیابی کرده اند، در گزارش فعالیت بهینه سازی مشخص و معلوم شوند.
بک لینک و پیوند ها و ترازو ورودی آنها: هنگام تایپ کردن گزارش بهینه سازی، می بایست جدولی را برای درج بک پیوند های تشکیل شده و صفحه ها مقصد هرمورد پیاده سازی نمائید. همینطور می بایست نوع بک لینک و پیوند ها و انکر تکست آن‌ها معلوم باشد. عالی میباشد معیار جذب ترافیک از هر بک لینک و پیوند را نیز در گزارش خویش بیاورید.
وسعت ترافیک ارگانیک: در گزارش بهینه سازی، بنویسید که مجموعاَ از موتورهای کاوش بخصوص گوگل، چه میران ورودی جذب وبسایت گردیده‌است. همینطور بایستی صفحاتی که بیشترین ترافیک را به خویش تخصیص داده‌اند را مشخص و معلوم نمائید.
اشتباهات فنی: شما بایستی در مدت های وقتی مشخص و معلوم، به وسیله ابزارهای متفاوت، وبسایت مشتری را از حیث فنی آنالیز فرمائید و در شکل وجود اختلال، آنان‌را به صاحب کار گزارش دهید. همینطور می بایست واحد سنجش بایستگی برطرف شدن هرمورد را مشخص و معلوم کرده و آن را حق تقدم بندی فرمائید.
ساخت محتوا: در‌حالتی که ضمن بهینه سازی، مسئولیت ساخت‌و‌ساز محتوا وب سایت نیز بر عهده شماست، بایستی معین فرمایید که در مدت مرتبط با گزارش بهینه سازی، چه معیار محتوا، با چه عبارت کلیدی، برای کدام یک از مجموعه بندی ها و با چه تعداد واژه ایجاد گردیده است. همینطور در صورتی‌که ساخت‌و‌ساز محتوا برعهده شما وجود ندارد، می بایست محتواهای ساخت گردیده را در به عبارتی برهه زمانی از دید بهینه سازی محتوا چک کرده و سود آن را در گزارش بهینه سازی خویش درج فرمایید.
طریق هایی جهت ارتقا قیمت سرویس ها بهینه سازی


در‌حالتی که که شما میخواهید یک تصویر ظریف از قیمت حقیقی و واقعی همت های خودتان را به مشتری نماد دهید، بایستی از طریق های تحت به کارگیری نمایید.

ارائه سفارش جهت ارتقاء فروش به صاحب کار
درجه بندی کلمه ها کلیدی سوای کلیک، چه ارزشی داراست؟ تبدیل یوزرها فارغ از نام نویسی مشتری ها چه ارزشی دارااست؟ درجه بندی seo، ارتقا ترافیک و ارتقا نرخ تبدیل، تمامی معیارهای بسیار اساسی در دیجیتال مارکتینگ میباشند که نشانه می‌دهند آیا شما توانسته اید از کوشش های خودتان به موفقیتی برسید یا این که نه.

برگشت سرمایه (ROI) مطرح ترین غرض مشتریان سرویس ها seo وبسایت میباشد و شما می بایست با ارائه پیشنهادات به آن‌ها بگویید چه‌طور می‌توانند از ارتقا درجه وبسایت در گوگل، به ارتقاء نرخ تبدیل و فروش برسند و نرخ رجوع و برگشت سرمایه قابل قبولی را داشته باشند.

حال وقتشه! اینو بخون: نرخ رجوع سرمایه چیست؟
توصیه مولف این میباشد که اولیه نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و بعد ادامه این نوشته‌علمی را بخوانید.

همت برای ارتقا نرخ تبدیل
مشتری شما چه عمل مهم را می‌خواهد اشخاص در سایتش اعمال دهند؟ این قضیه گاهی به طور لبریز کردن یک هیبت، یک ارتباط تلفنی و یا این که خرید در تارنما میباشد (خرید از وبسایت های فروشگاهی). دور اندیشی از این که مشتری های شما چطور از سایت خودشان به کارگیری می نمایند تا پول به دست بیاورند، عنایت بسیار متعددی دارااست.

همانگونه که گفته شد ارتقا نرخ تبدیل بر عهده سئوکار وجود ندارد. ولی در حالتی که می‌توانید با به کارگیری از طریق هایی این عمل را برای مشتریان خویش جاری ساختن دهید، از جاری ساختن آن دریغ نکنید. فراموش نکند که در هر دستیابی و کاری رضایت مشتری التفات متعددی داراست و ایفا این شغل میتواند به همیاری شما با کارفرمای مدنظر تداوم بخشد.

از مشتری خودتان بپرسید مهم‌ترین هدف ها آنان چیست
سرویس و غرض مهم مشتریان خویش را بپرسید. دور اندیشی از غرض اساسی مشتری٬ کشیدن نقشه ی راه و روش را برای شما سهل خیس می نماید. این قضیه باعث میشود تا مشتریان٬ تعادلی دربین سرویس ها با فایده کم و بیش خویش داشته باشند و بیشترین برگشت سرمایه را بدست آورند.

پیش بینی نمای ترافیک ارگانیک در Google Analytics
برای شفافیت، شما می‌توانید یک نمای Google Analytics مازاد را معلوم کرده تا صرفا ترافیک ارگانیک صاحبکار را تحقیق نمایید. به‌این شکل، هنگامی که شما به نقل از های غرض نگاه میکنید، میتوانید مقادیر و تبدیل ترافیک ارگانیک را تحقیق نمایید.

 

مخلوط کردن تک تک اطلاعات
طرز جابجایی کل این اطلاعات به صاحب کار نیز التفات متعددی دارااست. شما می بایست از تصویرسازی های هوشمند و توضیحات اثر گذار به کار گیری نمائید تا بتوانید اثر عمل خودتان بر روی نتیجه ها مد حیث صاحبکار را به خیر و خوبی به وی علامت دهید.

ممکن میباشد ما به طرز های متعدد سبب تکوین بها برای بهینه سازی تارنما صاحب کار شویم. به همین انگیزه٬ ایفا دادن این عمل شاید مشقت بار و وقت گیر باشد. عواملی که ممکن میباشد سبب دشواری این روند خواهد شد مشمول این مورد ها میباشد:

صاحبکار از طریق های متعدد برای جذب مشتری به کار گیری می نماید که هریک از آن‌ها دارنده بستر، ترازو و گزارش های خاص خودشان می‌باشند.
صاحبکار درایت مقداری نسبت به seo دارااست.
صاحب کار به نوعی نظم دهی کاری ندارد و خیلی نسبت به موضوعاتی مانند بها معدل مشتری و یا این که نرخ مشتریان آخری دانایی ندارد.
امید‌وار‌یم این نوشته‌ی علمی به شما یاری کرده‌باشد تا بها شغل های بهینه سازی خودتان را در پوسته گزارش seo به صاحب کار علامت دهید. نظرها نفیس خودتان را با ما دربین بگذارید





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: